duminică, 24 noiembrie 2013

Copycats

   Cum te simti cand cineva iti "fura" ideile si isi ia toate meritele pentru asta? Ma gandesc ca nu-ti pica prea bine, din contra, cred ca te enervezi putin. Eu unu sigur ma enervez.Si nu putin ci foarte tare si as vrea sa reactionez si nu stiu cum,la un moment dat zic ca nu are rost sa imi bat capu`,dar se repeta treaba si atunci cedez...

   Acum stau si ma gandesc daca are rost o confruntare cu persoanele astea, care trebuie sa recunosc sunt mai inteligente decat mine daca le-a iesit manevra fara prea multa transpiratie. Problema e la mine, ca eu am transpirat si nu m-am ales cu nimic. Nu ma simt deloc bine sa vad lucruri gandite de mine in alte locuri. Nu ca m-as pricepe prea bine la "creat" mai ales cand vine vorba de mixologie, dar lucrurile care nu sunt ale mele au binecuvantarea oamenilor carora apartin sa le folosesc. Oameni pe care ii respect si de la care am invatat cateva lucruri despre cum sa faci si cum ar trebui sa arate un meniu si ce ar trebui sa fie in el. Nu lucruri sofisticate pentru ca trebuie sa fie si oameni capabili sa faca asemenea lucruri si eu nu-s, dar alora simple am incercat sa le dau un twist pentru fiecare loc, sa le personalizez, sa fie semnatura daca pot sa zic asa. Am schimbat un ingredient sau am adaugat altul,altele, asta sa fiu sigur ca nu mai exista in alte locatii sau in alte meniuri deja existente. Dureros e atunci cand vezi idea ta, exact asa cum ai gandit-o pentru locatia in care ai muncit, in alta parte. Daca era reteta originala nu as fi zic nimic, dar era reteta mea, sau idea mea de reteta pentru bautura aia si asta ma enerveaza. Si cum sa nu ma enerveze...

   Nu mai are rost sa dezvolt ca in mintea mea are loc o cearta in momentul asta, o las asa, al doilea post scurt despre nimic...

Un comentariu:

  1. Don't take yourself to seriously! Daca esti copiat inseamna ca faci ceva bine. Si ce daca isi asuma altul meritele muncii tale? Ideile tale puse in practica de altii produc o schimbare in bine undeva. Ar trebui sa fii mandru! Bartenders can change the world!

    RăspundețiȘtergere