miercuri, 25 iunie 2014

Cand?

Nici de data asta nu o sa scriu ceva mai optimist pentru ca nu am ce.
Cand oare o sa invat sa nu mai fiu asa naiv in lumea asta a barului in care toata lumea calca pe toata lumea in picioare si parca toti se feresc de realitate si-i judeca pe aia care n-au succes ca nu-si doresc destul de mult?
Cum as putea sa am succes in orice cand nici macar oamenii de langa mine nu ma sustin si simt ca la fiecare pas in fata imi trag presul de sub picioare,imi taie creanga,parca am legat o greutate de un picior si incerc sa ies cumva sa iau aer.Da, stiu,suna ca intr-un film prost premiat cu doua Zmeure de Aur,imi pare rau ca de deranjez si imi exprim sentimentele...
Cand a veni ziua aia in care oamenii o sa-mi recunoasca meritele si nu o sa le ia ca si cum ar fi a lor?
Cand a veni ziua aia in care unul dintre ei o sa zica ca e mandru ca l-am ajutat si ceea ce face e in mare parte munca mea?
Daca stau bine sa ma gandesc de ce ar face cineva asta? De ce s-ar gandi la mine? Un copil naiv care crede din tot sufletul ca a veni ziua aia in care se va schimba ceva...
M-am analizat pe mine o vreme crezand ca eu sunt problema problemelor mele,dar nu,nu-s eu,is oamenii astia care ma incarca cu atata energie negativa incat nu mai pot gandi corect...
Cum as putea sa las lucrurile sa nu ma afecteze in asemenea masura? Cum as putea sa nu le iau in seama si sa nu-mi pese cand cineva isi bate joc de munca mea si de mine?
Mi-ati spus de 1000 de ori ca ma implic prea mult. Kill Me!
Cand a veni ziua in care oamenii o sa intrebe ce trebuie intrebat si o sa gandeasca ce trebuie gandit?
Cand a veni ziua in care nu o sa mai cautam scuze pentru oameni care nu intreaba sau nu gandesc atunci cand trebuie?
Cand a veni ziua in care nu o sa mai facem comparatii intre noi?
Cand a veni ziua in care o sa pot vorbi de la egal la egal cu voi fara sa va uitati la mine ca la un ratat care nu a putut face altceva in viata asta?
Daca nu-i asa eu oricum asta simt si acuma stii si ma intelegi de ce nu zambesc niciodata...
Astea is cateva din intrebarile la care vreau sa vad daca are cineva curaj sa imi dea un raspuns...ca eu am obosit sa il caut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu